Pysselträffsresultat

I går var jag på en pysselträff med webbutiken (jodå, jag åker iväg med delar av sortimentet då och då - ska du ha en pysselträff i södra delen av Sverige så hojta till så ser vi om vi kan passa ihop det!) och då fick jag pysslat lite också. Bland annat var det en jätterolig tekniktävling för kort, där man skulle använda minst 6 av 8 kriterier. Jag hade med maskning (som jag demat innan..:-)), spotlight (i en något annorlunda version, där spoten är blå.. skyller på Helena/Landstoken för det :-)), minst tre stämplar från två olika tillverkare (jag har fyra från tre olika...), band&metall, något utstansat (tror jag det var) och minst tre olika färger på stämpeldyna (jag har fem...) Jag hoppade över två mönstrade papper för jag hittade inte två som funkade ihop i en hast. :-)

Så här blev det:

image77

Resterande alster (ett kort och en layout) kommer när jag har lyckats scanna dem, måste gå och hjälpa min hulda moder nu!


Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Läckert kort, vännen =0)
Kram
Maria

2007-08-27 @ 17:27:02
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag erkänner mig skyldig till det blåa i spothligten ;) Men det blev fint!!
Kram
Helena

Postat av: krumeluran

Tjusigt!
härligt kort, fina färger.
Kikade in i webbutiken och hittade mycket prima saker :) gjorde en liiiiten beställning :)
Ha det gott
Katarina

2007-08-27 @ 19:40:26
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Sofia aka skberg74

Läckert kort och vad mycket fina layouter du har gjort

2007-08-30 @ 21:59:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0