Rockin' girl blogger


image67

Jag har blivit taggad! Maria på Cards of Maria valde ut mig och jag är SÅ smickrad!

Nu är det min tur att välja ut några, och det var inte helt lätt att hitta någon som inte blivit taggad innan trots att jag har många favoriter.

Monica är dock en av dem. Jag känner henne IRL också, och hon är en duktig scrappare. Dessutom har vi väldans kul!

En annan tjej som jag också vill tagga är Pernilla, hon gör jättefina kort!

Sen har vi en tjej till som jag måste bara tagga - hon är verkligen multitalangfull. Jag älskar Barbien som blev en älva och den underbara goth-stilen på layouterna (som jag önskar jag kunde få till men det är bara inte.. jag...) och korten och... Tja, Hella heter hon och kolla själv.

Sen har jag en till som jag vill tagga, också en multipysslare med multitalanger - allas vår Tant Eva! Kanske det kan få fart på henne så hon uppdaterar lite också. :-)

Kommentarer
Postat av: Moncia O

Tack vännen för "taggningen" det värmer.
Vi måste träffas nu någon dag och pyssla lite eller vad säger du?
Kram Monica

2007-08-10 @ 12:32:27
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Tant Eva

Uppdatera???? Vad är det??? lmao

2007-08-10 @ 15:09:18
URL: http://tanteva.zoomin.se/
Postat av: Pernilla

Blev glatt överraskad över "taggningen"!
Hmmm nu ska jag fundera på vilka jag ska tagga!
Tack för uppmärksamheten den värmer!
Kram Pernilla

2007-08-13 @ 11:06:52
URL: http://www.peka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0