Städar

Just nu ser det ut som ett bombnedslag här. Igen. Och värre än någonsin. Så här:

image66

Snyggt va?

Jag håller på och sorterar runt på alla saker så jag ska kunna hitta dem (och göra mig av med en del jag inte vill ha kvar... det är den blå korgen som innehåller de sakerna :-) ), men under tiden ser det mest ut som Jerusalems förstörelse. Och om en liten stund kommer Y hem efter att ha varit hos mormor och morfar, så jag BORDE se till att få liiiite mer klart. Och vad gör jag? Fastnar på världens mest onödiga ställe: http://www.spotthedifference.com - hur beroendeframkallande som helst. Men nu, på rosa nivå, så tar jag en paus och städar klart. Ska bara klara den första rosa först...:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0