Tack - med en liten utlottning!

Tack för de fina kommentarerna jag får här i bloggen - det gör mig lika glad varje gång någon lämnar ett avtryck! Jag är dock lite nyfiken på vilka ni är, om det är de "närmast sörjande" eller om det är fler som läser regelbundet... statistiken hoppar lite upp och ner och det gör mig mäkta nyfiken, den stämmer inte riktigt med när jag publicerar inläggen alla gånger. :-) SÅ, för att stilla i alla fall en del av min nyfikenhet ber jag dig lämna en liten kommentar på det här inlägget.

På söndag om knappt en vecka (12/8) gör jag en liten utlottning bland de som lämnat ett avtryck. Jag har ett gäng små påsar med lite av varje (band, garn, spillbitar av papper, blommor, knappar, pilledutter, mojänger och jag vet inte allt) och lite beroende på hur många det är lottar jag ut några stycken. Minst 5 påsar har jag, eventuellt fler om städandet leder någon vart på onsdag. :-)

NU ska jag fortsätta klippa band till vår bandprenumeration hos Apidae/Sykompaniet - hur läcker som helst den här gången!

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Brukar vara inne och titta men inte alltid lämna spår, skäms! För visst är det kul när det blir spår. Du gör mycket fina saker. Har tittat runt och tar massor med inspiration med mig "hem". Tack för det.
/Gunilla

2007-08-06 @ 16:37:45
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: annkan

Har som sagt just hittat din blogg och botaniserar för allra första gången bland dina fina verk.:-)
Kram/ annkan

2007-08-08 @ 14:08:30
Postat av: Ida

Ingen närmast sörjande alls. Hittade din blogg via Kort i Fokus som jag i sin tur inte minns hur jag hittade till. Har som hobby att kolla runt och inspireras och du gör väldigt mycket fina saker!

2007-08-08 @ 17:35:34
Postat av: Chruss

Haha, närmast sörjande, jojo. Jag far runt som en yr höna bland bloggarna ibland och glömmer av mej. Ska skärpa mej!

2007-08-08 @ 20:47:48
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: krumeluran

första gången jag hittar hit :) härlig blogg och skönt att se att det inte är bara min hörna som ser ut som hiroshima emellanåt, typ alltid utom när jag rensar :)
måste snart in på sykompaniet igen,börjar blidags att handla igen ;)
Kram
Katarina

2007-08-10 @ 21:05:05
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: Jessica N

Brukar gå ett varv bland mina favoriter, men är dålig på att skriva:-(
Tycker du gör så fina saker och tar lite inspiration med mig varje gång.

2007-08-10 @ 22:50:31
Postat av: Mindofmeadows

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-02-09 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0