Akutpyssel...

I kväll har det blvit lite akutpyssel gjort. Jag begriper inte varför jag alltid ska vara ute i sista sekunden?!? I morgon är sista dagen för terminen hon dagmamman, jag har köpt lite småsaker till dagmamman (vin, ljus, servetter) och bestämde redan i oktober att det blir den "obligatoriska" tändstickasken (hon får ett par om året, hon tycker det är så trevligt eftersom de ofta har ljus tända när de är i sommarstugan), med tillägg av flaskhängare det här året. Tror ni jag har börjat? Nä. I KVÄLL började jag!

Så här blev de:

image184

Närbild på en av flaskhängarna (tyvärr lite suddig, jag BEHÖVER en ny kamera! :-))

image185

Tändstickasken:

image186

Tja, det var dagens id. Nu är det dags för sängen, och i morgon är sista dagen före nästan 2 veckors ledighet. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0