Visst är det märkligt!

Jo, det är så här. Jag är kär. I små blommor. Och ändå använder jag dem inte??? Jag har en hel dröse, vi säljer dem ju i webshopen och jag har kapat åt mig en del - och de bara ligger där i en ask på pysselbordet. Jag har längtat efter dem, använde raskt upp de jag fick i en RAK för ett bra tag sen och blev så glad när vi köpte hem dem, la direkt en liten hög på pysselbordet. Och sen. Ingenting. Skulle använt dem på en layout i går, men det blev stjärnor. Skulle använt dem på hur många kort som helst, men det blir hela tiden något annat. Hur knäpp är man???

Hur de ser ut? Så här:
image55

Visst är de fina! Finns med prickar på också... lika fina de med. Och lika oanvända i mitt fall. :-))

Ja, jag är märklig. Eller är jag inte det? Kanske är vi fler och ska bilda klubben för de som inte kan använda sina fina saker? :-))

Kommentarer
Postat av: sari

vilka underbara blommor!!!! Jag har faktiskt tvärtom...nu har jag äntligen lyckas göra några kort, utan att sätta dit blommor....=)

2007-07-14 @ 01:03:12
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0