Kusiner

I går var vi hos svärisarna och "firade" midsommar.. för så mycket firande av midsommar var det ju inte (tack och lov, jag har lite svårt för det där med midsommarstänger...) Bara sillen till unchen och jordgubbstårtan på eftermiddagen, resten var som ett "vanligt besök" - men det en stor bonus. Svågern med familj var nere, och det var första gången vi träffade minstingen J. Han är en go och gla' lite knubbis på drygt ett år, och det var kul att se honom. Inspirerad av det (och en utmaning på Scrappiz) fick jag äntligen tummen loss och fixade til bilden från när Y träffade de äldre kusinerna första gången sommaren 2004. Ska försöka ta en liknande bild den här gången, de kommer hit på söndag så då kanske jag lyckas. I går bara sprang och lekte de mindre hela tiden, så vi fick aldrig till det. :-)

image39

Hela layouten är gjord i spillpapper, frånsett den grå bakgrundsbakgrunden som jag har fått i en swap av 6x6-papper.. Dessvärre vet jag inte märkena på mer än ett papper, det blårandiga som kommer från Bo-Bunny.  Det gula med prickar fanns i ett block med småpapper jag köpte på en mässa, men det står inget på blocket, trots att jag till och med orkade leta fram det och kolla. :-) Blommorna är från Prima i alla fall, och bling-blingarna har jag mestadels från Apidae/Sykompaniet, förutom blommorna som jag inte minns var jag köpte. Som vanligt. :-)

För övrigt hoppas jag att alla får en underbar helg, trots frånvaron av strålande sol. Själv ska jag handla mat eftersom det ekar tomt i skåpen och handla blommor eftersom det är tomt på ett ställe i rabatten eftersom jag köpte för lite blommor förra gången. Så för min del kan det vara som det är nu, lagom gråmulet men uppehållsväder, för då kan jag dessutom ursäkta mig och få sitta inne och pyssla lite också. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0