Levande ljus...

Idag tänkte jag visa en layout jag gjorde för en tid sen, när jag höll på att försöka få min Wishblade att skära ut sammanhängande skrivstil. Jag lyckades inte just till den här, men jag är rätt nöjd med effekten av rubriken.

image27

Fotot är lite mysko, men jag tyckte ändå det blev så mysigt när Y står och tittar på ljuset i väntan på att få blåsa ut det. Hela vintern och våren hade vi levande ljus på bordet när vi skulle äta, annars blev lilla fröken tokig. Hon tyckte det var så fint! Och så fort hon ätit klart skulle de blåsas ut, för hon vet att man inte får lämna dem obevakade... :-) Färgerna är inte riktigt "mina", men ibland blir det så när fotot får styra. Dessutom tyckte jag det blev rätt snyggt med det varma brunorangeaprikosa mot det kalla blå.

Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Vilken underbar LO! =0)

2007-06-03 @ 14:54:03
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0