Sista dagen på Tradera

Ja, alltså inte sista dagen för alltid, men för den här omgången auktioner och förmodligen för sommaren... så passa på att shoppa loss på mina auktioner. :-)

Har dock ett härligt lager här att ta av när jag ska komma igång i höst igen, så jag sjunger "det kommer meeeera", men det får vänta till augusti eller så. De närmaste veckorna flänger jag hit och dit hela tiden, plus att jag jobbar tyd aningen mer än heltid, så det blir liiite mycket med Tradera också. Ska dock försöka förbereda auktionerna så jag kan lägga upp dem snabbt och snyggt när det lugnar ner sig i början av augusti.

Nu ska jag peta i mig lite lunch och sen ska jag till jobbet. Vinkevink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0