Traderi Tradera

I går satt jag och mailade nästan hela kvällen - hade en hög vinnare på Tradera att ta hand om. Så då passade jag på att lägga ut ett gäng nya auktioner! Flera olika stämplar, blommixar, stämpeldynor, embossingpulver, dekorationer... Sakta sakta krymper det i högarna här, men jag har nog till minst ett par omgångar till. Häromkvällen stod jag och fotade en massa papper och sånt, så det kommer (förhoppningsvis) i nästa omgång. Ska försöka få till en hög auktioner till under helgen så jag kan ladda upp dem i början på nästa vecka eller så.

Idag har jag vaknat tidigt och kan INTE somna om, trots att jag är trött som en gnu. Så nu ska jag packa brev en stund och sen ska jag ta mig en skön dusch. Och sen är det dags för ännu en dag på Roliga Jobbet, jag trivs verkligen där.  Det är liiiite tufft att dela sig mellan tre olika ställen arbetsmässigt bara, men det får gå, jag trivs ju (för tillfället iaf) med alla tre.

Mot vinsthögen och kuverten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0