ATC-beroende...

Jag ÄR ATC-beroende... det är ett så underbart format, små kort i storleken 64 x 89 mm (dvs 2,5 x 3,5 tum) och där enda begränsningen är just storleken och att de inte får säljas, bara skänkas eller bytas. Jag har typ 175 ATCer i min pärm, och fler lär det bli - det är så kul! Ska göra några till idag som jag ska ha med mig på pysselträff i morgon, men så länge tänkte jag visa lite jag har gjort hittills:

image5

En serie i svartvitt till en swap jag var med i. Tyckte de blev rätt läckra, enkla men tydliga. Det tryckta ordet heter serien, förstås. :-)

image6

En lite annorlunda serie som jag gjorde bara på kul, men som är bortbytt nu. jag älskar de här papprena med knappar på, och det blev rätt läckert ihop med det gröna och riktiga knappar.

image7
En ATC med spotlight-teknik, också gjord till en swap...

Sysslar du också med ATCer? Vill du byta? Hojta till så ser vi vad vi kan komma överrens om!

Kommentarer
Postat av: sari

vilka underbara atc,s du har gjort! Blir riktigt inspirerad! Ska faktist göra min första atc.... ska göra 2 st med tema kärlek och byta med en annan bloggare...hmmm få se hur slutresultatet blir! =)

2007-07-26 @ 15:55:35
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/
Postat av: Roger

Undrade just varför du skrivit om ATC:er..... Kändes inte riktigt som det passade in eftersom det normalt betyder Air Traffic Control d.v.s. flygledningssystem. :-)

2008-08-16 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0