Seeeeg...

Idag är jag ruskigt seg... men det kanske man får vara. Vi har dock varit ute i regnet och lekt i flera timmar, dottern, jag, kompisen och hennes två små huligantjejer. Jag tror tjejerna tyckte det var mer OK än vad vi tyckte, vi har nog blivit för gamla. :-)

Idag blev min artikel om färgläggning med torrchalks publicerad på Kort i Fokus så jag känner mig lite mallig ändå. Bilderna blev tyvärr askassa, men själva artikeln tror jag blev ganska bra ändå. Jag lägger upp den här också lite senare, men än så länge rekommenderar jag ett besök på Kort i Fokus. Jag (och resten av DT-tjejerna) sitter och filar på fler artiklar, så håll utkik - DET KOMMER MERA! Jag råkade bara vara snabbast...

I går fick jag dessutom något roligt i brevlådan - ett kuvert med fina stämplar och band. Jag ska vara gästspelande DT hos Cards of Maria, och det ska bli SÅ kul! Har börjat stämpla upp motiven och har massor av idéer - men så är jag ju inte hemma med mina egna saker.. *morr* Dessutom är det för mycket annat att göra här så jag hinner inte mer än småsaker, tiden går till att lägga in nya varor i Sykompaniets webshop, förbereda beställningar på nya härliga varor, packa ordrar, göra månadspaket (bland annat vår nya underbart roliga knapp- och bandprenumeration) och allt sånt som också ska hinnas med.

Och vet ni vad - nu har jag äntligen fattat hur jag gör länkar - syns det? *asgarvar*

Kommentarer
Postat av: Helena/Pixelit

Åh,det ska bli kul att se vad du hittar på åt Maria,hon har ju så mycket fina stämplar.Kul,kul!Hoppas ni får en fin helg och att den jämrans solen kikar fram.
Har letat hårspray till fixering av torrchalks,men offcourse bor jag på nåt ställe där de har alla andra märken förutom det du skrev till mig,och snåla jag köpte då det billigaste,som självklart var feeeeeeeel.
kram kram!

2007-05-18 @ 20:08:11
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0