DT-kort för Cards of Maria!

Nu har de äntligen kommit - de underbara julstämplarna hos Cards of Maria! Jag blev så inspirerad så det här kortet blev snabbt gjort på mitt pysselbord;

image168

Jag har använt Snögubbe i ring och den är stämplad på vit kartong (med en distressdyna, den funkar bäst ihop med pennorna har jag upptäckt!) och färglagd med ProMarkerpennor. Kortbasen består av mörkblå cardstock och på den har jag stämplat Snöflinga #1 och Snirklig God Jul med vit stämpeldyna och embossat med transparent glittrande embossingpulver. Ganska snabbt men rätt effektfullt tycker jag. Fast nästa gång ska jag inte använda Sparke-pulvret utan Snowflake, som är vitt med glitter, tror det blir ännu bättre. :-)


Kommentarer
Postat av: Eva F

Ett snyggt stilrent enkelt kort Annica.

kram Eva

2007-11-30 @ 21:31:29
URL: http://evafre.blogg.se/://
Postat av: Ibrahimalbertine

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-27 @ 14:09:51
URL: http://ibrahimalbertine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0