Några gamla kort - barntema

Satt och bläddrade bland mina "gamla" kort och insåg att jag gjort en del barnkort genom tiderna - håll till godo, här kommer några av dem!

image151

Ett dinosauriekort som brorsonen fick i våras - tycker han är så söt den lilla dinon!

image152

Ett grattiskort med de ursöta "mysedjuren" från Eureka Stamps, en av de stämplar jag använt mest i min samling. De är så ljuvligt söta!

image153

Grattiskort till en liten kille som fyllde fyra, snabbt gjort nästan på väg till kalaset. Det behöver inte vara krångligare än så!

image154

Och till sist, grattiskortet som svågern och hans fru fick när de hade fått sitt nytillskott i familjen förra året. Är rätt nöjd med det kortet, det blev rätt så bra. Och stort - det är i A5-storlek. :-)

Det var allt för nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0