Dagens kort från Kort i Fokus - å lite info

Ni har väl inte missat att Kort i Fokus-bloggen har bytt adress? Numera finns den på http://kortifokus.blogspot.com/

Dagens kort från mig där ser ut så här:
image122

Färgerna blev lite mysko, texten är egentligen rosa, ungefär samma färg som blomman i mitten. Å blomman ställde förstås till det, så det blev mörkare i ovankant. Vill ni se skissen den är gjord efter så skynda till Kort i Fokus på den nya webadressen!

I helgen ska jag till Växjö, dels ska jag ha med delar av webbutiken och dels ska jag pyssla järnet. Förhoppningsvis kommer det ett gäng nya kort efter helgen, de som inte är gjorda till Kort i Fokus förstås för de får du vänta lite på.. ska du på träffen så håll ett öga på vad jag gör, du kanske får dig en sneak peak...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0