Mer av Stämpelgårdens stämplar

I går kväll och i morses satt jag och lekte lite med några fina papper som jag hittade i samlingarna. Inte klokt vad man har saker som man har glömt.. *rodnar lite* jag tänkte jag skulle göra något med det söta hjärtat från Stämpelgården, och då blev det så här:

image129

Ett hiskeligt lila kort, med lite gula inslag. Tycker ändå det blev rätt OK! :-)

Nåväl, spillbitarna flög (som vanligt) över hela bordet och då fick jag ju pyssla ihop dem till ett kort också. Själva bakgrunden gjorde jag i går kväll och i natt kom jag på att jag skulle måla renen (som ju egetnligen är en julstämpel...) i matchande färger och göra ett grattiskort. Så här blev det!

image130
Nu ska jag börja förbereda för dagens knytte-utflykt. Det ser ut att bli fint väder och Y har beställt risifrutti, macka och varm choklad. Och te. Och barndricka. Och gärna lite russin också. :-) Ska försöka komma ihåg kameran, idag kan det nog bli en del fina höstbilder. Kanske kan få till en liten layout till och med, det har ju nästan bara blivit kort på sistone.

Kommentarer
Postat av: Chruss

Härliga kort - så annorlunda häftig med en lila-grön ren!

2007-10-14 @ 20:36:02
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Kristina

REnen är ju bara såååå söt!
Härliga kort!
Kramar

2007-10-16 @ 06:38:38
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0