Fotosafari

Vad är det då? Jo, vi var tre tjejer som sprang runt i Ystad i går och jagade roliga foton.. det blev mycket klängande och klättrande, och jag hade nästan kramp i magen när jag skulle åka hem så mycket som jag skrattat. Lite synd att det inte var fler som dök upp, men vi kunde ha kul på egen hand vi! Tack Jessica och Camilla för en helkul fotosafari!

Här kommer så några bilder.. har inte orkat och hunnit få dit bildredigeringsprogram så de är precis som de blev tagna, med min skrottkamera. Kände mig nååååågot stenålders med tanke på monstren de andra två hade. Men den tar riktigt bra bilder fortfarande, min "lilla" kamera från 2000!



Vi tänkte köra en fotosafari i Malmö någon gång (lite bättre med graffitti i Malmö än i Ystad...:-)) så de som har möjlighet - häng på, det är JÄTTEKUL!

Åter till kortstommarna...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Blir det i malmö, så hänger jag gärna med.
Hoppas atta allt är bra annars.
Kram Lotta

2007-09-24 @ 20:53:28
URL: http://grodyngel.blogg.se
Postat av: Jessica

Hi hi vad kul att se dina bilder!! Jisses vad vi måste ha skapat många skratt för förbipasserande......
/Jessica

2007-09-24 @ 21:29:39
Postat av: MonicaO

Som vi sa på träffen Annica så är det klart att jag hänger med. Förhoppningsvis så har jag en ny kamera då också.
Kramen Monica

2007-09-25 @ 09:38:10
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Camilla

Å vad kul att se lite smakprov av dina bilder också! Jag ska försöka få klart skivorna så jag kan posta dom i morgon, sen åker jag bort över helgen och är jättetrött när jag kommer hem *lol*
Tack för en underbart rolig dag!!
//Camilla

2007-09-26 @ 14:45:59
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0