Stoooooor blomma!

Ibland tycker jag det är kul att ha en stor blomma i fokus på ett kort, så det liksom bara är blomman...  det här kortet gjorde jag efter en (min) skiss på Kort i Fokus häromdagen:
image117

En annan variant gjorde jag till en cybercrop på Scrappiz för ett bra tag sen:
image118

Och till slut, för att spinna vidare på temat blommor, vill jag visa ett kort jag gjort med maskningsteknik, också det till en cybercrop på Scrappiz:
image119

Och för de som är allergiska mot reklam så är det dags att blunda. Jag måste dock få berätta hur lycklig jag är över att vi äntligen har hittat min älskade post-it-på-rulle till ett vettigt pris! Vi har bara sett dem för en bra bit över 100 kr per rulle (10 meter!) PLUS moms, i inköpspris - och det säger sig själv att man inte kan sälja dem till det pris man måste ta för att ens få det att gå ihop. Nån som vill betala nästan 200 kr för en sån rulle? Nä, trodde väl inte det. JAG hade då inte gjort det. Jag ville inte ens köpa till vårt eget inköpspris, redan där var det för dyrt. Dessutom var vi tvungna att köpa typ en hel låda = många rullar. Men så en dag, i förra veckan, hittade vi dem till ett MYCKET bättre pris! *dansar runt och jublar* Så nu säljer vi dem i webshopen för det i sammanhanget facila priset av 55 kr/rulle. Och tro mig, det är MYCKET bättre än vanliga post-it'ar eftersom det har post-it-lim på HELA baksidan! Att maska är mycket enklare, det bara funkar liksom. Jag har snåååååålat med mina fåtaliga kvarvarande meter, men nu ska det maskas hej vilt här! :-) Insåg dessutom att jag nog missat att lägga ut min artikel/instruktion om maskning här i min egen blogg (den finns på Kort i Fokus), så det kommer nog lite senare i kväll eller i morgon eller så. :-)

Och nu precis har mamma och jag suttit och konstaterat att jo, det blir julkalendrar i år också, och jo, vi sjösätter dem nu i kväll eller under helgen och jo, det är mycket roliga nyheter så det är lika bra att köra på med nyhetsbrev och allt. Så nu ska jag strax åka och fixa lotterna till vår Stora JulKalender som kommer ha lottdragning varje dag mellan 1 och 24 december! Sen har vi plockat ihop vilka varianter man kan beställa också, och det ska bli SÅ kul att packa dem - som vanligt. Det är nog något av det roligaste :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0