Tussilago-layouten

Jag har ju glömt att visa layouten det blev av första tussilagon!

image304

Papprena är spillpapper jag köpte i ett block, och en illandes härligt grön cardstock från Bazzill. Titeln är gjord med stickers, de gröna är från Doodlebug (och matchar förstås crisscross-bazzillen...:-)) och jag störtgillar dem.

image305

Öljetterna är satt genom foto och mönstrat papper, det är cardstocken som syns igenom. Jag använde både lite större och lite mindre öljetter, mest för att jag inte hade tillräckligt av bara en sort. :-)

image306

Pappersspets från Apidae/Sykompaniet (den är bara SÅ användbar!!!) som jag färgat lätt med två Fluid Chalk-dynor för att få den att matcha.

Kommentarer
Postat av: Kattis

GOdmorgon!
Åh, den var jättefin!
Hoppas du får en fin fredag!

2008-04-11 @ 06:13:52
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Dilorf

Så fin den är.. Den riktigt lyser i Vårfärgerna!

2008-04-11 @ 07:08:50
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0