Vår!

Tänkte fortsätta min blandning med att visa upp lite vårlayouter som jag gjort...

Först ut är årets första snö... det blev inte detenda vita som trillade ner, men bra nära...:-)

image307

Den gjordes till Scrappizbloggen när vi skulle skapa med MME's små overlays. Jag tyckte det blev en snygg, nästan lite isrosig, inramning med den swirlande overlayramen, passade bra till. Snöflingepapper och vitt filtband, sen kändes den rätt färdig.

image308

En tidig layout om en liten Y som är ute i vårsolen. Hon kunde inte gå själv riktigt så då var vagnen mycket bra att ha. I vagnen ligger lille Kalvin, en underbar fleecekalv som mormorns väninna sytt. Vill minnas att den här också är gjord efter någon skiss på en crop eller så. :-)

Kommentarer
Postat av: zizzi

Jättefina LO:s!
Gillar den om var är vår vår lilte extra för den är verkligen pricket över i:et i dessa dagar och du har fångat känslan!
Kram

2008-04-14 @ 09:36:29
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Laila

Den rosa älskar jag! Så härligt vårig! :-)

2008-04-14 @ 17:56:14
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0