Inget nytt att visa...

...eftersom jag måste gräva fram mitt pysselrum först!

Alltså tar vi lite gamla alster...

När jag kollade igenom vad jag inte visat än så fanns det en del kort med blommor på. Håll till godo!



Ett helt stämplat kort! Bakgrunden är stämplad med en stämpel från Inkywings, dels nyinfärgad och dels efter att jag har stämplat en gång - därav de olika svärtorna på blommorna i bakgrunden. Ett superbt sätt att få liv i bakgrunden! Allt är färglagt med torrchalks.



Ljuvliga Alota-bin i en tulpan. Härligt vårigt tycker jag! Återigen färglagt med torrchalks, förmodligen för att det var min favoritteknik just då (för typ ett år sen...), numera delar torrchalksen platsen med ProMarkers och MCP-teknik...



 Och så ett JÄTTEGAMMALT kort, från typ 2004 eller så! Motivet tror jag att jag fick i en swapp redan 2002 eller möjligen 2003, det är färglagt med akvarellepennor. Ganska enkelt, men jag gillar det fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin blogg du har, kul med lite av varje=) Inte bara scrappade saker. Kul att hitta hit, kanske kommer tillbaka=)

2008-08-11 @ 13:03:25
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Annika

Mycket fint här! Gillar dina kort :)

2008-08-11 @ 20:27:51
URL: http://detaljerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0