Loppis och Stora Nolia

Idag har vi varit på loppis i Badhusparken, fyndade lite barnspel och sånt. Och i eftermiddag är det Stora Nolia som står på programmet, kanske... annars blir det väl en annan dag. För Nolia måste man ju bara gå på när det är i krokarna, det är nog... öh.. typ 27 år sen jag var på Nolia senast :)

I övrgt är det fasen så mycket kallare här nu, från 28 grader i onsdags droppade det ca 10 grader på några minuter när åskan kom, återhämtade sig lite och sen blev det kallt som f*n igen. Nu är det väl knappt 14 grader ute... *hutter*

Kommentarer
Postat av: flisa73

Tack för kom. i min blogg. Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning varifrån ornamentstämplarna kommer. De var ett fynd som jag gjorde på tradera för över ett år sedan. Men det finns ju många likasinnade som kanske kan hjälpa till. du får gärna ta bilden på mitt kort och fråga på olika forum, jag slänger ut en förfrågan på scrappiz.

MVH Anna

2008-08-02 @ 22:47:49
URL: http://flisa73.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej vännen!

Loppisar är alltid kul,tyvärr är jag dålig på att åka på loppisar själv.

Hoppas din vecka blir superbra,jag börjar jobba imorgon.

KRAM!

2008-08-03 @ 15:55:25
URL: http://pysselrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0