Mer födelsedagspresenter!

Här kommer bilder på lite till som jag fått...

Från annblo:

(lite kul är det att jag fått flera uppsättningar av just de här glittriga bokstavsstickersarna - i olika färger! Jag ÄSLKAR dem!)

Från annica16:


Från Fanny:



Från heffaklumpen:


Från Ina7117:



Sen fick jag ett underbart grattiskort från min pysselkompis Ritva, hon gör nog bland de vackraste kort jag sett. Och hon är ruskigt jämn i sin kortproduktion - ALLA är lika välgjorda och vackra!


Och så ett underbart paket från Maria, en kompis som flyttat alldeles för långt bort...

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska göra en schal eller en halsduk eller vad det ska bli av det, men garnet är bara SÅ läckert!

Tack allihopa, ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej, DU är underbar!!!

2008-08-20 @ 21:24:19
Postat av: Evelina

Oj vilket fint 40-års kort!:D

2008-08-22 @ 08:17:52
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0