Nu!

Nu är 94 foton beställda från Crimson... ska bli spännande att se när de dyker upp. Skulle gissa det blir på måndag, de lär nog (tyvärr) inte hinna till i morgon. Som vanligt när jag ska beställa får jag inte med alla foton jag vill ha, jag orkar inte sitta och välja och redigera och ha mig. EGENTLIGEN borde jag väl göra det allteftersom så är det bara att ladda upp när jag tycker jag behöver beställa fler, men det blir ju inte av... *suckar lite* Nåja, racet är över för den här gången och jag ska börja fundera på vilka bilder från Knuthenborg jag ska framkalla, orkade inte gå igenom dem idag. Dessutom saknas pappas bilder, och svärisarnas, och det KAN ju finnas ännu bättre bilder där!

Å andra sidan har jag till ett antal projekt i den högen som kommer nu, så jag kanske inte behöver stressa. :-) Är dock grymt pysselsugen men borde ta tag i dotterns garderob, städa lite, hänga tvätt och en del annat... Vi får se vad som blir gjort på de två timmar som är kvar tills det är dags att hämta lillskruttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0