Mer pyssligt i julklappspaketen

Julafton var en härlig dag - jag fick massor av pyssliga saker! Lite har jag redan visat, det jag fick i swapparna, men jag fick också en stoooor och tuuuung sak av mina svärföräldrar:



Nu ska här stansas! :-) Ska bara skaffa mig några dies jag vill ha först, så jag KAN stansa... det följde med ett jättefint alfabete, men jag behöver ett par dies till. Och därmed bryter jag mitt inköpsstopp, men det är bara högst tillfälligt och bara för dies och redan tillåtna saker. Ska på en rea nämligen...:)

Jag fick även en trave ProMarker-pennor av bonussonen, så jag ska gå och välja ut dem vilken dag som helst. Ska börja med att komplettera med de grå jag inte har och vill ha, så får vi se vilka det blir mer.

Sen fick jag en massa andra fina saker, ett Hello Kitty-nattlinne, mitt älsklingsbalsam, en kattkalender som kommer passa perfekt här i pysselrummet (sitter redan på väggen - den var PRECIS vad jag behövde för att kunna hålla reda på Kort i Fokus, Apidae och ev tävlingar/utmaningar/blogginlägg/inspirationsinlägg osv jag har lovat vara med på...), hårspänne, jättesöta guldringar till öronen (facetterade, så de är bara SÅ läckra!), en sommarutflykt med hela familjen (inkl brorsorna osv)  och lite annat... en bra julafton med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Monicao

Nej men vad är detta för en söt maskin Annica. Tar den alla dies?? Du får berätta mer!!!



Kram Monica

2008-12-27 @ 14:42:42
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: DesignAnnique

fnissar Det är en rejäl maskin, lite större än Buggen. Den ska ta de flesta sorters dies, det är väl Sizzix tjocka som inte funkar misstänker jag. Har testat deras egna och QK än så länge, plus CB's embossingfoldrar, och det funkar utmärkt.

2008-12-27 @ 18:58:12
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Nita

wow vilken julafton du fick;-)

ser jätteintressant ut den däringa manicken, men jag ska INTE gå på ännu en grej;-)

Jag ser fram emot att få en rapport om den sen när du använt den lite;-)

kram

Nita

2008-12-27 @ 23:50:27
URL: http://nita.bloggspace.se/1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0