Skapande pågår...

...men inget jag kan visa just nu! Håll däremot utkik i Stämpelgårdens blogg på fredag så kommer det lite där.

Jag var dessutom och hälsade på Marie på Stämpelgården i går, och då blev det lite mer stämplar, jag fick två av de nya härliga från High hopes med mig hem, och inspirationen bara flödar. Två kort ligger halvfärdiga (ett blev precis klart) och dessutom har jag en (till) layout på gång... plus att jag har tre högar med uppstämplat motiv, kortbas, papperssnuttar och lite dekorationer där jag redan har idéer om hur det ska bli. Det är underbart när inspirationen flödar - om bara ryggen hade varit mer samarbetsvillig! Har väl lyckats pyssla uppemot en timme idag, vilket är en förbättring, men viljan säger mycket mycket mer! :-)


Kommentarer
Postat av: zizzi

Väntar med spänning......

2008-02-21 @ 21:24:26
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0