Tradera igen

Så var det dags, ett nytt gäng auktioner rullade upp på Tradera igår - dem hittar du HÄR! Stämplar, en stämpeldyna, dymo-tejp i lila, ljusblå och orange, skor i massor, underkläder som jag aldrig kunnat ha (ja, jag har rensat lite i garderoben, sambon byggde inredning till min kliv-in-garderob och då passade jag på att sortera undan en del saker...), dekorationer till kort och scrapbooking, akvarellpennor, en handpunch som är superlätt att använda (men jag behöver den inte, har ju min WB...:-)), chipboardbokstäver, fiskars shapecutter-mallar, pärlor.. och en del annat. Jaghåller på att knappa in en omgång till, ska försöka bli klar med den i morgon så den kan sättas igång i morgon kväll, där kommer bland annat distressrefiller (jag använder dem ju aldrig, tycker det är aptrist! :-)) och lite mer stämplar och dekorationer.

kika in och seom du inte kan hjälpa mig att bli av med ett och annat!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, "kliv-in-garderober" är så praktiskt! Skulle vilja ha en, om man bara hade plats :P

2008-02-29 @ 13:36:03
URL: http://skaplig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0