Utmaning

Av Eva fick jag en utmaning...

Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat


Och det är ju inte helt lätt...

1. Jag har en irriterande ovana att läsa slutet på böcker för att slippa undra hur det går, i synnerhet om boken inte riktigt fångar mig direkt.
2. Jag är expert på att organisera - och usel på att hålla mina organisationsvarianter fungerande. Jag organiserar därmed ständigt om allting.
3. Jag älskar blodpudding och tycker blodkorv är riktigt läskigt, det ska INTE vara grynigt och med RUSSIN i... *ryser*
4. Jag har två högskoleutbildningar, varav den ena inte blev riktigt klar. Totalt är det väl sisådär 250 (gamla) högskolepoäng.
5. När jag hade träffat min sambo första gången beskrev han mig som "lång som ett hällregn", eftersom jag är nästan 180 cm :-)
6. Jag har ett uselt morgonhumör och vill helst få vara ifred. När jag gick i skolan brukade inte klasskamraterna säga hej och godmorgon förrän efter fördmiddagsrasten. Det var inte lönt.
7. Jag sparar på ALLT och har jättesvårt att rensa och slänga - det KAN ju komma till användning!

Därmot hoppar jag över att utmana vidare, det är många som redan fått den här (de flesta...) och jag står vid fel dator och har inte tillgång till mina länksamlingar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag läser också alltid slutet först!
'fniss*

2008-01-28 @ 11:13:27
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0