Dagens garv, typ

Fick ett brev från posten idag. I det låg ett kuvert som jag skickade i går, då innehållandes brads som skulle till en tjej... så här såg kuvertet ut när jag fick tillbaka det:



Tjusigt va! Snacka om att Fido löpt amok...

Det var ett följebrev med också. När jag läste det visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.



Notera speciellt raden "Om ni saknar något innehåll eller om ni har några synpunkter på vår hantering går det bra att kontakta..." Döh? Nä, jag brukar ALLTID skicka trasiga kuvert utan innehåll till mina vänner, så det är ju inget innehåll som saknas. Eller? Jag misstänker att jag riskerar att låta NÅGOT spydig när jag ringer dem i morgon...:-)

Det riktigt tråkiga är att jag inte har några fler brads att skicka till tjejen som skulle ha dem, jag rensade ut nästan alla mina mörkblå (har några få kvar, mest för att jag inte ska behöva dem :-) ) och skickade till henne :-(

Undrar om jag får pengar för portot tillbaka? *morrar* Hoppas jag får pengar för bradsen också, så jag kan köpa nya till henne! Det som retar mig mest var de jag sorterade ut till henne som jag inte ens har några dubletter kvar av... *morrar igen*

*går och drar något gammalt över mig*

Kommentarer
Postat av: Gunilla "nillisen"

Kan inte låta bli att skratta...."om ni saknar något innehåll eller har synpunkter på vår hantering..."



Fido har verkligen löpt amok:)

2008-06-19 @ 09:49:38
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: Frida

Hahaha, ja det var roligt :)

Hoppas du har en fin dag!

2008-06-19 @ 16:38:39
URL: http://freerida.blogg.se/
Postat av: ANNAANNA

Det där hände mej också för ca en månad sedan... med en recpetkortswapp, det enda som kunde utläsas att det söndertrasade var större delen av min adress så jag fick tillbaka traset och lite bitar av mina receptkort. Kuvertet hade antagligen fastnat i en sorteringsmaskn.



Om mna hör av sig till posten så får man frimärken som ersättning.



2008-06-29 @ 13:17:42
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0