Italiensk glass och Berlin

På midsommarafton fanns det en underbar skiss i Scrappiz-bloggen och jag var en av de som tolkade den... jag visste direkt vilket foto jag skulle använda, det passade perfekt!



Den italienska glassen var supergod, chokladstinn och krämig. Jag ville ge layouten ett somrig tema, för glass är ju somrigt värre, så det fick bli papper från Doodlebug (det med texten) och en snutt som jag inte minns var jag fick den ifrån. Den prickiga "randen" är en rub on från Hambly, pappersspetsen (med hjärtan)) är från Panduro och cirklarna och romberna är rub ons från Imagniation Project Gin-X. Rubriken är gjord med stickers från Rusty pickle och American crafts. Journalingrutan är en sticker som jag fått någonstans, tror det var i en RAK eller så. Formatet är letter, det jag gör vårt resealbum i.

Och när vi ändå är inne på resor tänkte jag visa upp en som jag gjorde för ganska länge sedan, efter vi var i Berlin våren 2006.



Den är inte gjord i letter eftersom jag inte kommit på att vi skulle ha något resealbum än då.. Den är gjord i Bazzill och ett mönstrat från Chatterbox, och så lite brads, ett par blommor och en snutt floss. Den blev lite mysko i scanningen, bilderna ser suddiga ut, och jag har inte en susning om varför det blev så :-)

Kommentarer
Postat av: Trondailin

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-12-02 @ 13:02:26
URL: http://trondailin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0