Var ska jag börja?

Det är så mycket jag vill och "måste" så jag vet inte var jag ska börja, så då fastnar jag här, framför datorn. *suckar lite*

Tre halvfärdiga layouter ligger på bordet (varav en som måste bli färdig snart eftersom den ska publiceras), två kort ligger i småbitar och några till är på gång i skallen, jag ska sortera om bradsen och en del annat så jag frigör en hylla så banden kan flytta in där, jag borde uppdatera bloggen bättre eftersom jag har flera alster som inte är visade, pysselrummet håller på att klägga igen av allt som ligger och dräller (ny ordning och lättstädat - javisst, om man gör det! :-) ) och dessutom är tvättstugan full av tvätt. Så vad gör jag nu? Sitter här och möglar..:-)

Nä, nu ska jag rub-on:a layouten till Scrappiz-bloggen, och sen måste jag nog ta ett microröj innan jag börjar fundera på sorteringen av brads, garn, och lite sånt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inte helt ovanligt att fastna vid datorn. Känner igen det där :)

2008-06-22 @ 08:36:01
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0