Kort i Fokus-kort

I går jackade vi en kille som heter (kallar sig) Fabrizio, lite kul med en kille som är kortmakare också! Kortet passade mig perfekt i stilen, så kortet gjorde sig nästan självt...

image237

Stämpeln kommer från High Hopes som du hittar hos Stämpelgården, och jag har färglagt honom med MCP-teknik. Egentligen borde väl mössan vara brun, men jag tyckte det blev fräckare i samma gröna som finns i pappret. Däremot har jag totalt förträngt var pappret kommer ifrån. :-) Texten är en lånad stämpel som numera står på önskelistan..

Hepp och hej!

:-)

Kommentarer
Postat av: tris

Tsss, mössan behöver inte alls vara brun, mössor brukar alltid vara färglada i vårt hus ;)

Men vad skådar mitt norra öga, är det en BÄVER? :) Jag gillar när det är starka färger, speciellt till påsk!

2008-03-11 @ 17:06:20
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0