Bilder på väg och layout!

Det är fantastiskt... laddade upp bilder på Crimson för framkallning vid ca 19.30 igår. Idag 9.40 är de packade och på väg hem till mig. Förra gången blev jag supernöjd vilket jag inte blev när jag framkallade på en annan firma, jag vill ha MATTA bilder med KLARA färger, och det fick jag från Crimson, så därför blev det en gång till därifrån. Kanske lite dyrare än många andra ställen... jo det är det, om man jämför med supererbjudanden de ger på andra ställen, men om bilderna inte blir bra... då betalar jag hellre och får som jag vill ha dem! Nu längtar jag till i morgon...:-)

Under tiden tänkte jag visa upp min senaste layout, som är gjord med mitt underbara paket från Stämpelgården. Jag fick flera papper från SassaFrasLass, och med dem kan till och med en ganska strikt och “mesig” person som jag få till det lite freestyleaktigt.



Jag tyckte fåglarna var så söta, de fick flipp-ögon så de blev lite busigare, en klippte jag dessutom ut och monterade så den kom lite över fotot. Under den sitter en mindre fågel, så jag fick med benen från den..:-) Nederkanten på pappret som var bågigt fick bli som en extraram runt halva fotot, jag skar till hörnet och klistrade ihop det för att det skulle hänga ihop. När jag satte dit det på layouten hittade jag ett ställe där det passade precis så det ser ut som om ramen går över i pappret. Titeln gjorde jag med stickers, bland annat de underbara stickersarna från Doodlebug - just love them. Måste skaffa fler färger... Journalingrutan från Peterlina är stämplat på baksidan av ett av de andra papprena från SassaFrasLass - superbehändigt när det är färgmatchat och klart! Tycker själv jag för en gångs skull lyckades plocka färgerna från fotot även om det är chockrosa, gult och turkos i en salig blandning. Näst efter bästa-layouten-hittills-alla-kategorier är nog det här en av de jag är mest nöjd med för tillfället.

Y ser lite mysko enbent ut, men jag älskar hennes skratt och busiga min. Hon hade kul när hon sprang omkring på lekplatsen på Arlanda, även om jag tycker den är gaaanska trist och inte riktigt fyller sin funktion för att "motionera" barn som sen ska sitta på ett flygplan. Det finns liksom inte så mycket att klättra och klänga på längre, även om "Alfons-miljön" är rätt kul i sig. Det finns dock inget att leka MED, det är liksom bara en miljö. Mulle Meck-flygplanet kan man visserligen sitta i men det får bara plats några få barn, och då var tåget (?) de hade där innan bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0