Lite fler kort

Jag har ännu inte visat upp de korten jag gjorde till Kort i Fokus jubileumsvecka, det blev visst bara cc-bidrag som hamnade i bloggen :-)

Till måndagen gjorde vi ettårskort, och så här blev mitt:

image355

Ett kort till en liten fölsegris! :-) Stämpeln är lånad och ursöt, färglagd med ProMarkers. Halvpärlorna av plast är fästa med glitterlim, det blir en härlig effekt av det.

Sen körde vi en utmaningskedja, och jag blev utmanad att göra ett formkort. GAH! Till slut lyckades jag värka fram det här kortet:

image356

Även här fäste jag halvpärlorna med glitterlim...:-) Grattisstämpeln är från Cards of Maria och den hittar du här.

Vi körde också en liftningskedja där det började med ett kort av Maria/Tootsie och gick sedan vidare genom teamet utan att vi fick se mer än kortet vi skulle lifta. Jag fick ett formkort i form av en muffin att lifta, så då blev det så här:

image357

Inte så pjåkigt, men det var SVÅRT att komma på något! Stämplar från InkyWings, Octoberstamps och Eureka Stamps.

Vi hade också en utmaning att göra kort med matchande kuvert, så här blev mitt:

image358

Den söta draken kommer från Cards of Maria och är ruskigt bra till födelsedagskort. Har har flera användbara drakkompisar också...:-) Blommorna är vita från början och har fått rosa resp lila stämpeldynefärg på sig, plus lite glitterlim.

Tja, that's all for today!

Kommentarer
Postat av: tris

Grisarna är helt underbara! Dessutom är ju kortet gult :)

2008-05-06 @ 19:31:23
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0