Svär över IKEA!

Grmbl! Var på Ikea idag, dottern nöjd över att få vara i lekrummet och jag var nöjd över att ha fått tag i all jag skulle ha, trots att det satt lappar på ena sortern att den var tillfälligt slut. Det visade sig betyda att den fanns på en pall bakom en stolpe intill. Öh?

I kväll har jag monterat mina Kassett-lådor och det blev så snyggt så snyggt. Tills jag började stoppa papper i dem... då visade sig att CD-Kassetterna, som ska vara 16 cm breda och 15 cm höga, är 15 cm breda och 14 cm höga istället. Då funkar de inte för förvaring av 6x6-papper, man får liksom pressa ner dem om de ska stå nära kortsidorna. ProMarkers får inte heller riktigt plats på tvären i lådan, något som jag hade provat ut skulle funka i de grå jag hade. GAH! Och Kassetten som är snäppet bredare får inte plats brevid en smal (för ProMarkers KAN jag ha så.. men inte papprena!) så det funkade inte heller. DUBBEL-GAH! Så det får bli en tur till bort till Ikea för att klaga, och så får jag uppenbarligen ha två grå lådor i allt det vita... :-(

Nu skiter jag i det här och går och surar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0