Grattiskort

Tja, vi får väl bryta av med lite andra varianter på grattiskort...:)











Och så ett gammalt ovisat grattiskort! Mycket enkelt, men ganska effektfullt tycker jag.



Idag är jag lite trött... var ute med jobbet i går och även om jag gick i särklass tidigast i vårt gäng var klockan ändå över midnatt innan jag låg i min säng. Lilla fröken Y vaknade vid 6-tiden, men sen fick jag ändå ligga och slumra till strax eftter 8, så det kunde varit värre. :-) Idag blir det också partajande, Bästa Väninnan ska ha sitt 40-årskalas idag, så det ska bli jättekul. Nu ska jag slå in present och sen ska jag jobba med Apidae/Sykompaniets julkalendrar en stund innan det är dags att åka.

Kommentarer
Postat av: Cia

Oj vad flitig du varit, massor av fina kort sen jag sist var på besök :-)



Kram Cia

2008-11-22 @ 13:03:22
URL: http://www.hobbyhuset.se
Postat av: Vibbe

Visst är bara Penny Blacks igelkott så rar.

Jätte fina kort.

Kram

Vibbe

2008-11-23 @ 11:52:22
URL: http://vibbessida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0