Mera blommor

I brist på annat kommer lite fler blomkort :)















Just nu tvärröjer jag här i pysselrummet. Allt stod på golv och bänkar och jag kom knappt in längre, så jag (hm, sambon... snäll han!) satte bordet ute i vardagsrummet och så åkte det uuuuut innan idag. Nu är jag i den långsamma processen att flytta tillbaka allt igen, fast dit det ska istället för överallt annars.

Håller på att läsa en intressant bok, Supply Savvy Scrapbooking av Erin Lincoln, och den tilltalar mig. Hon visar en del idéer om hur man kan använda det man redan har istället för att köpa nytt, nytt, nytt (som hamnar i samma hög som det andra) så nu har jag bestämt mig att jag ska göra 100 layouter och kort med det jag redan har! Jag får köpa lite saker som redan är på väg (*vinkar till Maria*) och sen cardstock och klistriga saker, typ. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar :)

Kommentarer
Postat av: Eva F

Ja du det tycker jag också skall bli spännande att se :-)Ses snart.

Kram Eva

2008-11-28 @ 08:20:45
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0