Det rör på sig!

Idag har jag redan hunnit göra två kort, har lite sovmorgon från jobbet eftersom jag ska jobba till ganska sent. Och fler kan det nog bli idag. Tyvärr inga bilder än, ljuset räcker inte till så här dags på dygnet. Men håll ut, det kommer FLER julkort! *stööönar*

*viskar* Och så beställde jag några nya söta stämplar från Octoberstamps.. jag som inte har några stämplar behöver ju några till. Den nya tomteapan Otto är ju bara för söt, så han får flytta hem till mig! Å så en bakande Nisse... å lite annat! Ska man göra över 200 julkort så får man ju ha lite att variera sig med...

På måndag ska jag raida Stämpelgården, för då kommer deras nya stämplar. Måste nog ha renen som är en ängel... och kanske den som sitter i paketet. Får se vad som mer dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0