Gårdagens alster...

Jodå, lite hann jag knåpa ihop...



Den klassiske tomten - igen... här i lite knalligare och mer fartfyllda färger. :)



Tomteluvan från Landstoken är bara SÅ ball...:)



Å en liten hÄngla på julklappssäck, ett av mina distressförsök. Ett av de bättre, men jag la av ändå. Me not like distresser. :)



Till färgutmaning på Kort i Fokus WCD-minicrop, ett kort i rosa, silver och vitt. Fast det blev mest rosa tycker jag :) Det finns fortfarande tid att skapa - tidsfristen går ut i kväll kl 23.59... så marsch till pysselborden!



Och eftersom det var så kul att göra rosa julkort så gjorde jag ett till... och har två till på gång. :)

Det var dagens visning, får se vad jag hinner skapa i kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria B

ojojoj gillar de rosa korten. en annorlunda approach på ett tjötigt koncept tycker jag om.

2008-10-06 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0