Julkort del 5

Så kommer här några julkort till!



Först ut är ett kort till Inkywings WCD-crops utmaning Begränsat skapande.



Och så ett lite annorlunda kort, ett julkort i turkos och rosa. Tyckte det blev rätt bra faktiskt!



Och så ett mer "klassiskt", med ett vinterlandskap från Rachelle Ann Miller.



Och sist kommer kortet till InkyWings WCD-crops utmaning Följ färgen. Jag antar att ni kan se vilken som blev min färg... ganska rosa va? :)

Jag har gjort två till, men de väntar lite på att dyka upp hos Stämpelgården först. Tänkte de kunde få vara först med just dem, jag har ju julkort så det räcker ändå :)

Och så får vi se om kvällens mål blir nått - 3 st. I morgon är målet 10 st eftersom jag är hemma... vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0