Julkort del 6

Så kommer de tre utlovade julkorten...



Klassisk tomte och prickig cardstock från Bazzill, med de fina papprena från DaisyD's.. mums!



En tomte till...



Och en (suddig - vet inte varför det blev så och orkar inte fota om eftersom kortet är packat i cellofan nu) Magnolia, rätt söt tycker jag.

För er som är nya kan jag tala om att det finns MASSOR av julkort längre ner i bloggen, så det är bara att scrolla neråt. Jag har julkortsverkstaden igång så det kommer nya nästan dagligen. Lite andra kort ska det också bli, och det går att följa mina framsteg i tickern längst upp på sidan. Alla korten ska vara klara senast 7/11, för då ska jag stå på hantverksmässan Fingrar kan i Höganäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0