Kort i Fokus WCD-crop

Just nu pågår det en minicrop inne på Kort i Fokus. Man har på sig till måndag 6/10 kl 23.59 att ladda upp sina bidrag, så skynda dit och få lite härliga utmaningar!

Här kommer mina bidrag så här långt:



Bling, glitter och pärlor var utmaningen här - och jag har allt med :) Bling på den skimrande punchinellan, glitterlim på granarnas stjärnor och guldiga halvpärlor på granarna, som för övrigt kommer från Octoberstamps.



Och så ett spotlight-kort med Tomas, tomten från Kortmakaren.



Ett till med Tomas, här skulle man använda blommor och band/garn.



Och så en kortlift där man skulle tolka ett bröllopskort fast med jultema. Den här var nog den som var snabbast att komma på för mig, jag visste direkt både papper och motiv och allt :-) Snögubbe i ring kommer från Cards of Maria.


Tja, det var det det. Kommer mer kort snart!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Åh, tänk om man kunde låna din fantasi lite när det kommer till julkort, du är ju bara bäst på att skapa fina julkort :-)

2008-10-06 @ 00:22:55
URL: http://www.ammi76.blogspot.com
Postat av: Pia

Vilka underbara julkort..här hittar jag massor med inspiration

2008-10-06 @ 07:25:44
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Johanna (hannahoj)

Oj vad många julkort du har hunnit med! Jättefina är dom. Jag som inte ens har börjat.

2008-10-06 @ 08:39:10
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0