Å några gamla kort...

Jag kan inte visa så många nya kort eftersom de ligger på tork allihopa. :-) Fick beställning på bröllopskort på jobbet så jag passar på att göra en hel hög... och dopkort, ffa till pojkar, ville de också ha... och lite annat. Så kortverkstaden pågår för fullt och jag räknar med att kunna visa en hel trave snart!

Under tiden får ni hålla tillgodo med några gamla kort!



Ett bröllopskort jag gjorde till goda vänners bröllop för ett par år sen. Minns inte om jag visat det innan, men ändå :)



Ett av mina äldre bröllopskort.. ska nog ta och leta rätt på de där ringarna, de funkar ju också rätt bra till bröllopskort kom jag på när jag såg det här :)

Och så hade vi dop/babykort...



Det här kortet gjordes till en söt liten Fanny för ca 1,5 år sedan, och hennes mamma känner förhoppningsvis igen det :) Jag älskar det där pappret med fötterna!

Tja, det var dagens skörd så långt.. jag har börjat fota de senaste alstren så jag hoppas kunna lägga upp lite nytt under kvällen!




Kommentarer
Postat av: Maria

JAAA. Mamman känner jätteväl igen det fina kortet. Så läckert med namnet utskuret sådär. Tänkte faktiskt på det förut idag, att jag fick flera fina handgjorda kort till Fanny ifjol. Satt nämligen och försökte tråckla ihop ett till lillebrors bebis, bara 1 v gammal!!

2008-09-06 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0