Blandade kort sedan sist

Det blev en stunds kortmakeri i går kväll också...



Namngivningskort, men jag snurrade ihop beställningarna så det här har blivit över. Någon som känner en Emil som ska ha namngivningsfest? :-)



Så här skulle Emilkortet se ut... så då fick det bli ett till!



Lille Gustav däremot, han ska döpas. Också detta ett beställningskort, utifrån ett jag gjorde i förra omgången dopkort.



Och skulle en kollega sluta idag, han har fått en fast tjänst närmare där han bor så jag förstår honom - men vi kommer sakna honom!



Gjorde lite varianter när jag ändå höll på...



Älskar att sätta flippögon på filurerna...:)



En snickare till. Det är så svårt att få dem "manliga" men jag tror jag lyckades hyggligt iaf. De två med snickarna håller vi i beredskap om ytterligare en på jobbet slutar, han väntar på besked just nu...

Så, det var gårdagens korthög. Får se vad det blir idag... nu ska vi ut och äta en bit, sen tänkte jag få pyssla en liten stund i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0