Cardstock

När jag inventerat förrådet av färdiga kortstommar (oroväckande lågt redan från början) och cardstockförrådet (kändes hyggligt välfyllt även om jag aldrig har den färg jag vill ha...) så inser jag att jag har till drygt 100 julkorts-kortstommar. Det Är För Lite. Ruskigt för lite till och med. Jag måste skaffa cardstock. GAH! :-) Har några förfrågningar ute och hoppas det går att få tag i till ett bra pris, har ett som jag överväger allvarligt men inväntar ett svar till innan jag bestämmer mig. Sen är det fram med stora plånkan, 150 cardstock kostar lite...

Men att det var så lite i samlingarna, det överraskade mig faktiskt...

Nu är det lunch och sen åker skärmaskinen fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0