Ett kort till!

Jag glömde ju fredagens kort förra veckan :)

Här kommer det!



Allt är färglagt med ProMarkers, ramen ritade jag själv med blyerts och fyllde sedan i med svart ProMark-penna. Jag valde knalliga färger och försökte färglägga lite huller om buller med färgerna så det inte blev likdant hela vägen. Giraffen kommer från Cards of Maria och är bara SÅ söt! Bokstäverna är utstansade och har fått ett lager 3D-lack på sig så de är upphöjt blanka och fina. Ett ganska enkelt men effektfullt kort tycker jag själv!

Nu ska jag fortsätta förbereda mina auktioner på Tradera... fick ju sålt en hel del på loppisen, men det finns mer kvar. Mycket mer...:-)

Kommentarer
Postat av: Maria B

Hej söta Annica. Jättefint kort. Älskar giraffer! Det där med att rita nåt på frihand kräver visst mod samt skicklighet. Kram!

2008-09-04 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0