Och ännu fler kort...

Ja, jag skapar kort efter kort just nu, är verkligen inne i ett stim och trots att jag har lite press på mig är det KUL! Jag har hundra idéer till, och frågan är bara hur jag ska hinna förverkliga alla...

Här kommer några kort till!

Ett till manligt kort:



Och gissa vad? Mer kottar!





Som sagt var - oerhört användbara! De kan symbolisera både kärlek och vänskap, och det gör det så härligt lätt att variera korten även om man utgår från ett "tema" på något vis. Kottekorten idag och förra gången (och förmodligen en kommande gång också - jag har fler på gång!) är uppbyggda på liknande sätt, kika närmare så ser du det. Och ändå är de så olika - olika papper, olika färg på kortstommen, olika färg och färgläggningsteknik på kottarna, olika texter, olika dekorer.. men ändå så lika på vissa sätt! Sånt tycker jag är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0