Budapest dag 1

Okej, jag är en usel människa.. har varken hunnit eller orkat blogga något de senaste dagarna. Men här kommer iaf ett par bilder från första dagen (eftermiddag + kväll) i Budapest!



Vår i Budapest, kan det blir ljuvligare? :)



Fiskebastionen



Utsikt från Gamla stan över Donau



Budapest är en underbar stad, full med kontraster mellan gammalt och nytt. Just den här bilden blev jag ruskigt nöjd med!



Samma hus, men bilden är tagen in i "gattet"  mellan husen.

Det kommer mera! Fast det får bli en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: MonicaOlsson

Ser att både körsbärsträd och forsytian blommar. Det gör den här också. Skulle kunna tänka mig en tur dit för att fotografera ser jag med en gång.

Monica

2009-04-22 @ 09:45:29
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0