Söndagspyssel...

Just nu packar jag månadens kortmakeripaket till Apidae/Sykompaniet, snart färdig! Sen ska jag gå ut i det ljuvliga (om än något kalla fortfarande) vädret och använda dagsljuset när jag fotar våra nya härliga nålar som ska upp i webshopen så snart det bara går. Tyvärr hade leverantören haft en rusch så vi fick inte alla färger, men det kommer...  så snart de fått in dem! Sen bär det av hemåt igen och så ska jag försöka städa lite under eftermiddagen. Dottern och mormorn ska plantera frön och gå till lekplatsen, så det är verkligen en härlig söndag!

Fotade lite när vi var på Mulle igår, men naturligtvis fick jag med mig fel USB-kabel hit, så de bilderna får vänta till i kväll. Men vi hittade världens bästa vårtecken - VITSIPPOR!

Kommentarer
Postat av: Maria B

Ååååå. Vitsippor!!! Det har vi oftast plockat hos mamma o pappa i Jämtland i slutet av maj, iklädda stövlar o mössa o vantar, vanlig majklädsel där... Vi har oxå skön söndag, med pulka, plaska i pölarna, spana på fåglar o helikoptrar o de o sånt. Ha de bäst. Vi hörs!!

2009-04-05 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0