Jubilar

Ett kort till en 50-årig fiskeälskare...



Så här skrev jag om kortet på Kort i Fokus: En man som fyller 50 år och gillar att fiska var kriterierna för det här kortet.. jag älskar stövlarna med fiskarna som hoppar, så det var den första stämpeln jag kom att tänka på när jag fick höra vad som gällde. Sen hittade jag pappret med fiskarna i mina gömmor (det är otroligt vad man har samlat på sig...:-)) och därefter så gjorde kortet sig själv, mer eller mindre. En liten stjärna fick hänga med, kortet såg tomt ut utan någon dekoration, Det är svårt att hitta på något som inte blir för feminint till en man så stjärnan passade perfekt till en jubilerande stjärnfiskare!

Stämpeln kommer från Stämpelgården!

Kommentarer
Postat av: Sindra

Snyggt kort! Jag gillar också den fina stövelstämpeln. Får skriva upp den på min önskelista :D Kul idé med fiskpappret som sätter färg på kortet.

2009-08-26 @ 09:32:36
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0